Gerçek Seks (Sex) Hikayeleri: kankamın ablasına kaydım

27 Haziran 2016 Pazartesi

kankamın ablasına kaydım

kankamın ablasına kaydım Ben 18 yaşında lise 3`ye giden bir öğrenciyim, Bir gün okuldan evegeldiğimde kapıyı çaldım ancak annem evde yoktu, ne şanstır ki anahtarımıdayanıma almamışım. Tam o sırada napayım derken partmanımızda oturan en yakınarkadaşımı gördüm biraz sohbet ettik, sonra kapıda kaldığımı içeri giremediğimisöyledim o`da bende işe gidiyorum ama bizim evde şu anda ablam var git bizimeve annen gelene kadar bizde kal dedi. Bende tamam dedim. Evlerine gittim kapıyıçaldım karşıma 18 yaşındaki ufak tefek çıtır, iri göğüslü, geniş kalçalı ablasıG. karşıma çıktı. üzerinde sadece t-shirt vardı altında ise sadece kilot vardıbeni birden ateş bastı. Bana "kardeşim sandım içeri gidip bi şeyler giyeyim sengir içeri otur" dedi. Bende gerek yok ben yabancı değilim dedi o`da tamamdedi. sonra bana bilgisayarının arızalı olduğunu ve o`nu tamir etmemi istedibende bi bakıyım dedim. uğraştıkça uğraştım sonunda yaptım ancak ter iç indekalmıştım. üzerimdeki okul gömleğini çıkardım ve içindeki tişötüde çıkart dedi bende tamam dedim. sonra oturup televizyon izledik.tam ben artık gidiyim annem gelmiştir derken benim dudaklarıma yapıştı tabiibende o`nun bi yandanda kilodunun içinden elimi sokup götüne parmağımı sokmayabaşladım bundan zevk aldığı açıkça belliydi."yatak nerde" dedim. o`da "gelcanım" dedi. ikimizde çırılçıplaktık, o`nu yatağa attıp ve her türlüpozisyondan becerdim. hem amı`nın derinliklerine hemde götüne iyice girdim. çokhoşuna girmişti o 3 kere bende 4 kere boşaldım bu kadar yeter dedim çünkü çokyorulmuş tum. o`da yetmez dedi sen yatağa uzan dedi bende uzandım sonra saxoçekmeye başladı 5. postayıda ağzına akıtmıştım. Artık bende hal kalmamıştı evegittiğimde yatmıştım ertesi 2 gün okula gidemedim arada sırada G. ile yine böylesevişmeye ve sikişmeye devam ettik.... Başka kişilerle yaşadıklarımı daha sonratekrar sizinle paylaşacağım.

2 yorum:

  1. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil