Gerçek Seks (Sex) Hikayeleri: amından şerbet akıyordu

1 Ağustos 2016 Pazartesi

amından şerbet akıyordu

amından şerbet akıyordu Merhaba arkadaşlar ben taner.yine karşınızdayım.üstelik canlı olarak.yani şuan okan burada ve karımı birazdan sikmeye başlayacak.bende bu olayı canlı olarak size anlatacağım Okan ve hande şuan deliler gibi öpüşmeye başladılar.bende bir taraftan onları seyrediyor bir taraftan size naklediyorum.offf okan handeyi soydu bile hande de okanın 15 liği yalamaya başladı.harikasınız çocuklar sikişin bende yazayım.oha be hemen ağzını doldurdu.yalama sırası okana geldi.karım alta kudurmak üzere oh oh ohhhh ohhhh yala okan yala amımın suyunu iç. okanınki yine kalktı ve handenin amına sokmaya başladı bile.karım zevkten çıldırıyor.tabii bende arkadaşlar 15, dk. yazma molası istiyorum dayanamayacağım sikişe gidiyorum.şimdilik bye. Tekrar merhaba bende işimi gördüm onlar daha devam ediyor okan nerdeyse boşalmak üzere ve boşalıyor.karımın ağzı yine doldu yala karıcığım yala şifa olsun.birazdan ben amına okan götüne girecek gen e cıldıracaksın. biraz önce tost pozisyonundaydık tabi aynı anda ii işi yapamam. o yüzden tost olayını şimdi yazıyorum.tabi bu arada okan ve hande 4.postaya gidiyorlar.harikasınız çocuklar benim canımıda istettiniz.sik okan karımı sik oğlum,parçala amını.götü yine dağıldı zaten. işte sze söz vermiştim sözümü yerine getirdim

5 yorum:

  1. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  2. _İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük alamam diyorlar alışınca içinden çıkartamak istemeyip sakın boşalma diyorlar partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan özellikle ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam seks yaptıgım kadınlar ilk defa seks yapıyor gibiyim kaç defa boşaldıgımı sayamadım ben daha önce hiç seks yapmamışım gibi sözleri daima her ilişki sonrası söylerler NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 _KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ SIRDAŞ VE HİJYENİK GÜVENİLİR OLSUN

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil