Gerçek Seks (Sex) Hikayeleri: annemle gizli ilişki

1 Ağustos 2016 Pazartesi

annemle gizli ilişki

annemle gizli ilişki tesadüfen girdigim bir sitede gelen yazıları okudum öylesine hoş oldumki bende yaşadıgım anımı yazmak istedim.tabi bu arada hepsi bir sene önceki neden bu sene yok diyede size soruyorum.neyse ailevi durumumuz iyi deyil.ama annem zor şartlarda beni okuttu babam iki yaşındayken öldü kardeşim yok.annemle tarlaya gidiyordukannem yürüme geliyordu bende at sırtındaydım ona anne gelsene o kadar yol yürümeyle bitmez dedim zorla ikna edip onu aldım.annem 40 ben 19 yaşındayım neyse annem önümde ben arkasında atla tarlaya dogru yol aldım.annemin altında geniş bir pantolan var bolca üstündede uzun kollu elbise var.annem önümde oturunca bir tuhaf oldum bir anda sikim kalktı ne yapacagımı şaşırdım.öyle bir kalktıki anneme civi gibi batmaya başlamıştı resmen.annemde bir şey demiyordu önümde sallanmaya başlayınca ondan kultarmayamı çalışıyor diye düşünmeye başladım.sonra ben biraz geri gelince oda geri gelmeye başladı.benim üstümd e aşortman vardı anneme hafiften kalkarmısın dedim tamam dedi kalktı pantolonunu aşagı dogru verdim hiç ses yok annemde hafiften kalkık duruyor.sonra elimi amına attımparmagımı içine attımki amı yanıyordu.sikim kazık gibi oldu elimle delige yerleştirdim annemde bir ohhhh sesi yükseldi annem hafiften kucagıma dogru geldi.at ilerledikce havaya kalkıp iniyorduk resmen bize ayar veriyordu atın gidişi.sonra anne geliyor benimki dedim o anda annem müthiş bir çeviklik örnegi gösterip attan aşagı indi.sikimi agzına aldı biraz sonra bir hışımla agzına boşaldım.annem yarragıma öyle bir hasrettiki senelerin özlemini ondan çıkarıyordu.sonra tarlaya geldik tarlanın yanından dere akıyordu.annem amını orda temizledi sonra beni yere yatırdı sikimi agzına tekrar aldı nkamış gibi yaptı.annemi dizleri üstüne yere çömelttim sonra götünün deligini tükürükledim sikimi yavaş yavaş geçirdim bir elimlede annemin agzını kapatıyordum.bir den kökledim annem oldugu yere düştü bende üstüne.bu neydi bey böyle sikilirmi dedi.bende ona daha seni nasıl sikecegimi ben bile bilmiyorum sen göreceksin dedim.annemi çok mutlu ettim.şimdi her fırsatta annemi mutlu ediyorum.

3 yorum:

  1. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  2. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    Not :SEYAHAT SORUNUM YOK

    YanıtlaSil
  3. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil