Gerçek Seks (Sex) Hikayeleri: İlk değildi, ama son aldatışım oldu.

2 Ağustos 2016 Salı

İlk değildi, ama son aldatışım oldu.

İlk değildi, ama son aldatışım oldu. Merhabalar ben hülya evli ve 2 çocuklu bir bayanım eşim benden 3 yaş büyük. semavi deniz astsubayı. k.ereğli zonguldakta oturmaktayız ve ben çok yanlızdım. eşimle severek evlendik Aynı köyün insanıydık ve daha çocuktuk bu yola çıkarken, ama yıllar geçtikten sonra gerçek sevgi olmadığını anladım ve iyice çıkmazlara girdim eşim sürekli bilg başında ve sevgiyi yaşatamayan emir yagıran,ilgisiz,dünyadan kopuk biriydi. aynı yatağa bile birlikte giremiyorduk herşey çok değişmişti.. sürekli oyun oynadığım online site üzerinden erkeklerle tanışıyor konuşuyor ve elektrik alırsak msn lerimizi birbirimize verip daha derin bir muhabbete dönüştürüyorduk. Yine birgün semavi görevdeyken ben sitede ata adında bir genç ile tanıştım çok sa*imi ve farklı gelmişti bana msn lerimizi birbirimize verdik kamera açtık ve değişik hisler başlamıştı bende. msn de uzun konuşmamızdan sonra s*ks muhabbetine döndü kendiliğinden bir yandan telefonda ateşli konuşmalarımız diğer yandan ise kamerada ateşli oynaşmalarımız başla*ıştı çok tahrik oluyordum adeta hormonlarım 10 katına çıkmıştı. derken uzun zaman konuştuk ve artık gerçeğe yansıtma zamanı gelmişti. benim sağlık sorunum ps*kolojik tedavilerim vardı ankara hastanesinde sürekli tek başıma gidip misafir evi yerine otelde kalıyor özgürlüğümü doyasıya yaşıyordum. Ve ankaraya gitmeden istanbula uğradım ata da beni bekliyordu birbirimizi gördüğümüzde konuşmadan farklı duygulara kapıldık sanalda yaptıklarımızı bir an önce uygulamaya geçtik ve ankaraya doğru birlikte yola çıktık derken tedavi sürem içerisinde hep birlikteydik aşkı doruklarda yaşıyordum s*ks hayatıma farklılık gelmişti tabi eşimin hiçbirşeyden haberi yoktu herzamanki gibi. ben zonguldaga geri döndüm ve baba*ın edirnede bir iş kazası geçirdiği haberini alınca yeniden yola koyuldum çok arzuladığım ata da edirneye yola çıktı buluştuk, hayatımda okadar fazla haz duymamıştım uzun yıllar görüştük ata ile tabi sadece bir kişi ile yetinmedim hergün yeni zevkler ekleniyordu artık durdura*ıyordum kendimi. koca*ın sürekli görevde olması yıllarca benim için avantajdı, zaten bilseydide birşey değişmezdi biliyor ve hoşuna gidiyor gibiydi. Aradan yıllar geçti başka bir yerde yine bir genç ile tanıştım budefaki hepsinden farklıydı kalbim yerinden fırlıycak gibiydi görmedim ama sesini duyuyordum, eşimde tanıyordu üstelik. bana her abla diyişinde zevk sularım akıyor tutamıyordum kendimi. ve çok büyük bir sevgi haline geldi. 3 yıl kadar kamerada,telefonda oyunda flört ettik tabi arada istanbula onu görmelere gittim birlikte olduk o farklıydı eşime hatta hayatımda kimseye hissetmediklerimi hissettim ona karşı. ve eşimden boşandım sevmediğim midemin bulandığı bir ada* ile yaşayamazdım gerçek sevgiyi tanıdım maceralarım çok oldu ancak bu farklıydı. ve birlikte yaşamaya başladık derken 4 seneyi aşkın zaman birlikte olduk s*ks hayatım kadınlık duygularımı hiç tanımamışım meğer yeniden dünyaya gelmiş gibiydim. eşim ile evliliğimin bi hata olduğunı ve mecburi bir birliktelik olduğunu yıllar sonra gerçek erkeğimi tanıyınca anladım hissettim. onu seviyorum ve bu yoldan dönmeye niyetimde yok. eski eşim sürekli arayıp yalvarıyor,kendini öldürmekten falan bahsediyor takıntı haline getirmiş ona yardımcı olmak adına birlikte olabileceği bir kadın bile bulmayı göze aldım o derece artık ona duygularım. sevgi bambaşkaymış, insanın gözünü kalbini açıyor kendini tanıma fırsatı yaratıyormuş insana. hoşçakalın…

2 yorum:

  1. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil