Gerçek Seks (Sex) Hikayeleri: patronumun karısını evinde siktim

2 Ağustos 2016 Salı

patronumun karısını evinde siktim

patronumun karısını evinde siktim Slm ben 16 yaşlarında ist gelmiştim ve küçük oldugumdan kimse iş vermiyordu sokaklarda kalmıştım ve bir sabah vakti açtım ve bir işyerine girib aç oldugumu söyledim oda bana burda çalışırmısın dedi bende evet ama kalacak yerim yok dedim oda burda kalırsın dedi tekstilde çalışmaya başladım ve ustam bana bu gece yemege bize gideceyiz dedi bende olur dedim akşam ustamlara gittigimde hanımı ona istersen bizim yanımızda kalsın ustamın çoçukları olmadıgından bana bizim evde kalabilirsin dedi ve ondan sonra olaylar başladı yaşım 18 dı olmuştu ustamım hanımı beni tahrik ediyordu birgün ustam bana mesut bugun eve saat 2de gıdecegımı ve gıderken yolda içeçek almamı söylemişti bende tamam dedim eve giderken gözüme Erotik dergi deydi bende alıp eve gittigimde odama geçip okumaya başladım biryer geldiki aletim adede patlayacak oldu o sırada birden içeri ustamım hanımı geldi ve şaşırı verdi sonro ne okuyorsun dedi bende derg iyi verdim yanıma oturup okumaya başladı ve istersen aynısını yaparız dedi bende gülümsedim sonra dedimki bir şartla oda söule dedi neden çoçugunuz olmuyor dedim oda ustamım kısır oldugunu evlendigimizden beri beni doyurmadıgını söuyledi ve ben aletimi agzına verıp yalamasını söyledim sonra domaltıp arkasından dilimimle yalamaya başladım sonra amına girip boşalana kadar gidip geldim devamı sonra....

17 yorum:

  1. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ hem masör hem jigoloyum...0534..696..4725

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0@5524026187 evli dul bekar Çift farketmez arayabilirsiniz K.MARAŞta yaşıyorum Wahatsapvar imo var Hattım özele açık SKYPE hayalim_sin46@hotmail.com

      Sil
  2. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ..0534..696..4725

    YanıtlaSil
  3. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ hem masör hem jigoloyum...0534..696...4725

    YanıtlaSil
  4. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ hem masör hem jigoloyum...0534..696...4725

    YanıtlaSil
  5. 0@5524026187 evli dul bekar Çift farketmez arayabilirsiniz K.MARAŞta yaşıyorum Wahatsapvar imo var Hattım özele açık SKYPE hayalim_sin46@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  7. İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük dersin alışınca içinden çıkartamak istemezsin partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ

    YanıtlaSil
  8. Arayın sikiselim dul yaşlı Genç fark etmez evli kere 3 çü olurum İstanbul Avrupa yakası özele kapalı arayın sikiselim yalarım bosaltana kadar götünüzü yalarım bosaltana kadar koklarım ohhhh hadi bakalım gelin yapalım yaniyom İstanbul 05550286334

    YanıtlaSil
  9. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTRPRDEN KORAY SEKSE AC OLAN MUHTEŞEM HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GİZLİLİK VE GÜVENE ÖNEM VEREN TECRÜBELİ GÜVENİLİR JİGOLO ARAYAN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇUYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN MUHTEŞEM VE Bİ OKADAR GÜZEL HOŞ Bİ SEKSİ BERABER YAŞAYALIM 0543 282 86 18 . ÇOCUK ISTEYEN ÇİFTLERE YARDİMCİ OLUNIR

    YanıtlaSil
  10. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY 39 YAŞ 1 .74 BY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKX YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKX ARKADAŞI ARAYAN GERCEK SEKXI MUTLGU ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI KİLOLU BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFRLER ARAYIN TNSLM NORMAL İLİŞKİ SÜREM 45 DAKİKA DİR 0543 282 86 18 Çocuk sahibi isteyen evli çiftlere yardimci olunur

    YanıtlaSil
  11. esini paylarmaktan ve girup seven gercek evli cuckold ciftler 3uncu arayan her yastan evli ciftlerle tanisa bilir. 25 yillk deneyim ve tecrubete sahip olgun sirdas bir beym 0555.554.83.62.mesut

    YanıtlaSil
  12. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  13. Olgun bir hanımla saygı ve güven içerisinde tanışmak istiyorum Diyarbakır Mardin Batman Urfa
    05427426021

    YanıtlaSil
  14. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTRPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN GERÇEK SEKSİ MUTLUGUNU GUZELIKLERINI HEYECANINI ARAYAN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ JIGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLARAK İSTEYEN BAYANLAR BÜYÜK VE KALIN SEVENLER SEKS TE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ 3 CÜYÜ ARAYAN EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKADIR 19CM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  15. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil