Gerçek Seks (Sex) Hikayeleri: o atı sikmeyii çok istiyordum

2 Ağustos 2016 Salı

o atı sikmeyii çok istiyordum

o atı sikmeyii çok istiyordum köydeydim daha o zamanlar daha komşumuzun birr tayı vardı artık büyümüştü artıkk okadarr güzell birr amıı vardıkii daha atlar sikmemiştii bir gün ahırlarına girdimm kalbimm duracakk gibii çarpıyordu yavaşş yavaşş sırtınıı severekk yaklaştımm amınıı yaladımm artıkk alışmıştı akkıllı duruyordu benimkidee taşş gibii olmuştuu yavaşş yavaşş amınaa kaydırıyordomm birazz zorr giriyoduu amıı ateşş gibiydii offfffff zevkten bayılacaktımm kökune kadarr dayandımm benimkii daha fazlaa dayanamadıı zatenn diğerr erkek atlardann kokuyodumm birryandanndaa banaa çokk kötü bakıyorlardıı zinciri koparsalarr benii öldürürülerdii kesinn neysee çokk güzell birr anıyıdııİsim : batuhanMail : batuhan196574@hotmail.com

5 yorum:

  1. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  2. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  3. Olgun bir hanımla veya evli olgun bir çift ile tanışmak istiyorum 05427426021

    YanıtlaSil
  4. Olgun bir hanımla saygı ve güven içerisinde tanışmak istiyorum Diyarbakır Mardin Batman Urfa
    05427426021

    YanıtlaSil