Gerçek Seks (Sex) Hikayeleri: sikiş dersi

2 Ağustos 2016 Salı

sikiş dersi

sikiş dersi Merhaba Arkadaşlar Ben Edizcan Ve Bursadan Size 1 Yıl Önceki Okul Sex Mi Anlatıcam Okul Yıllarında Ben Ve En İyi Arkadaşım Çiğdem vardı Vede Onunla Çok İyiydik Bana Hep AŞkım Derdi ben İse Kabul Etmezdim Çünkü ben 17 o ise 16 yasındaydı ama olsun ben kendi yasımda biri ile aşk yasamak isterdim ve bir gün oldu matematik yazılısı vardı 1 hafta sonra yazılımız olucak tı ciğdem de bu matematik yazılısından cook korkardı ve bana dedi bizim eve gel çalışalım bende olur dedim. Ve o gun evine gittim ve kitaplarını alıp odasına gectik bana babam ve annemin köye gittiğini söledi bende ii dir ve televizyon odasına gecerek basladık çalışıoduk saat daha 12:30 yani öğlendi ve akşama kadar çalışıcaktık ve masaya gectik yanyana oturup çalışmya başladık ki çiğdem bana bişi sölemek istedi ve bende söle ama kızma dedi tabi dedim bana dediki senden ter kokusu gelio bende evet doğru dion az önce maç ettim öle geldim geç kalmiim dedim oda bana böyle olmaz dedi bende olur aslında düş almak isterim ama sizin ev de olurmu bilmem dedi çiğdem hemen tabi ne demek geç ben sana şohbeni yakkıım ben de okey dedim olur ve bana geç hadi yaktım diyo bende tamam geçtim banyo ya düş alıodum güzelce vede içimden çekmek geldi çekiim mi yoksa çekmiim v e o anda çiğdem bağırdı bana gelip senin belini lifliyim mi dedi bende sen bilirsin ama utanma dedim oda tamam dedi olur ve geldi ben kilotluydum tabi bana çıkar dedi neden utanıon aAŞKIM saylırsın dedi bende AŞkIn Mı oldum Dedim Oda evet aşkımsın dedim tamam ve belimi liflemeye başladı ve güzel ce lifledi ve çıktı ben hemen elinden tutup sende soyunup gelsene küvete dedim oda ama olurmu acaba utanırım dedi yok utanma gel olur tamam gidip soyundu ve kilotla geldi içeri ve küvete girdi küvette çıkardı kilodunu ve başladık Ve Başladık birbirimizle oynamaya ve bende ayaklarım la onu gıdıklıodum oda beni derken ayağım yanlışlık la göğüslerine çarptı afedersin dedim ve bana oynuoz dedi bende film dekiler gibi düşündüm ve yaklaştım öptüm ve saatlerce öpüştük ve o anda elim birden kaçtı amına ve ve orayı güzelce tahriş ettimve bana dedi amcıımı yala bende küvet köpüklü olmaz çıkalım dedi ve betona yığılkdıu ve kafam la beraber amını yalamaya başladım ve ban aohh mmmm ahhh sesler çıkardı ve birden amına dlimle girdim sıpsıcak tı (DERSİ UNUTTUKTA) ve Başladım yalamaya ve boşaldı o ve hepsini yuttum Çok irençti ama ne yazık yuttum ve O Beni 15 cm sikimi görünce çook büyük dedi ve ben ne büyüğü adamların 20 cm dediö ve yalamaya başladı ki hemen boşaldım ve amına giricektim bana hayır olmaz kızlıığımı sen alma ama aşkınım yakında seninle evlenicem oda tamam dedi ve amına girdim bir sokuşta ve başladım sakso girip çıkmaya o gözlerini kapamış kendini bana bırakmış dı ki kapı çaldı ve korkudan sikimi çıkarıp sikim dakikada küçül dü çidem öle çıplak kapıya baktı bende olmaz dedim hayır oda olur dedi ve kapının arkasına saklanarak kafasını çıkar dı ve kimo dedi kapıcıymıs bilmem ne parası istiodu çidem babamlarköye gitti dedi ve bende olmadıını söle di ve kapıcı son gün dedi çidem yuokm dedi ve ben fısıldadım çidem ben de var dedim ggel 20 milyonu verdim çideme çidem kapıcıya ha Bende Var Dedi!!! kapıcı aldı ve çıktı ben hemen çidemi alıp yatak odasına götürdüm onun telefonunuda benimkinide kapadım kimse aramasın dedim ve başladı benim sikimi kcaman azıana almaya ve bende verdim ve boşaldım hemen amcıına girdim ve o anda bana fazla acıtma dedi bende olur dedim ve girdim o anda kızlık zarına sikimi bastırdım ve girdim acıdı ve kanadım ve hemen bana çıkardedi ben dedimki o kzılığını aldıım için kanıo oda devam et AŞKIm dedi ve başladım dakikada beş 20 kere girip çıkıodum ve tam içine patlıcaktım ki bana tut dedi bende alıp beline boşaldım ve o an bırakıp duşa çıktık küvette biraz öpüştükten sonra yıkanıp derse başladık ama kaf akalmamıştı ki ne yapalı matematik yazlısın da bir aldık.AŞKIm helali hoş olsun dedi ve ben evden çıkıp gittim yarın okulda buluşmak üzere çıktım okula geldi ve bana dedi sen ne yaptın olm ağırıo halen bende geçer dedim ve derse girdik.

3 yorum:

  1. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTRPRDEN KORAY SEKSE AC OLAN MUHTEŞEM HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GİZLİLİK VE GÜVENE ÖNEM VEREN TECRÜBELİ GÜVENİLİR JİGOLO ARAYAN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇUYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN MUHTEŞEM VE Bİ OKADAR GÜZEL HOŞ Bİ SEKSİ BERABER YAŞAYALIM 0543 282 86 18 . ÇOCUK ISTEYEN ÇİFTLERE YARDİMCİ OLUNIR

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil