Gerçek Seks (Sex) Hikayeleri: kuzen karısıyla

2 Ağustos 2016 Salı

kuzen karısıyla

kuzen karısıyla Merhabalar ben serdar 24 yasindayim yasadigim olay yazdigim yasanmis hikayeden tam 1 gun once oldu.benim kuzenimin karisi guzel ve cekici bir bayandir, onlar nisanliyken bile karisini dusunurek 31 cekerdim.nihayet onlar evlendiler ve 1 cocuk sahibi oldular.kuzenimin adi murat 23 yasinda karisi tuba 22 yasinda.birgun muratlar yeni eve tasinmisti sadece ben yardim ediyordum onlara.ev kurmak ve yerlestirmek benim alanimdi.murat bana bugun yardim et dedi.evi beraber kurariz dedi ama aksama dogru yani saat 07.30 da iste olacam dedi bende 21.00 da is de olmam gerekirdi ona aynen soylemistim.oda bana 20.30 da cikarsin demisti.ev tasindi nihayet.ben yatak odasi kuruyordum murat ise kanepeleri kuruyordu ayri ayri odalardaydik.muratin esi hem is yapiyor hemde bizlere yardim ediyor hemde cocuga bakiyordu.tuba beyaz badi giymis ve altinda uzun bir etek vardi terden vucudu islanmis benim alet sertlesiyordu.tubaya bana su getirmesini istedim bende atlet le calisiyordum sogok suyu ictim ve suyun bi r bolumunu vucuduma dokup oh dedim tubaya baktim dudagini isiriyor vucudumu gordugunde.saatler cabuk gecmisti murat ben ise gidecem demisti banada sen 1 saat daha calis demisti bende tamam demistim.tuba murati ugurlamak icin kapiya kadar beraber giitiler bende onlari dikizliyuordum caktirmadan tuba ters donup muratin dudagindan optu ve beni gordu ve guldu.nihayet murat gitmisti.tuba yanima gelip bugun bu isler bitmez demisti bende sen uzulme 1 dk dedim ve patronumu aradim bugun izin istiyorum demistim.tuba bana neden ogle yaptin onemi yok dedi bende bu yatak odasini size hazirlamaliyim dedim ve tuba bana donerek neden dedi.bende tabiki utanip kizardim ve hic bir sey soylemedim.tuba hep yanima gelip gidiyor bana madem bugun bu yatagi bitireceksin sana yardim edim dedi.hic bu kadar samimiyet yasamadim tuba ile bana saka yapip bende ona yapip guluyoruz.karsimda egildiginde sanki gogusleri disariya firlayackmis gibi oraya bakiyordum oda bunu fark etti galiba bana gulup bana dediki bu ya tak senin icin cok onemliyse benim icinde onemli dedi. cildiracaktim ne diyordu anlamdin guldum bana gul gul dedi.nihayet yatak bitti ve tuba bulasik yikiyordu ben elime bir bardak alip cesmeden su alacaktim tuba bana saka yapip vermem diyordu bende saka olarak tubanin elinden tuttuyorum ve gogusleri benim gogusumu vucudu benim tenime yapisiyordu benim aletim ona deydiginde bana guldu ve saka olarak bu sefer elini aletime sikistirip alacakmisin suyu almayacakmisin diye sordu bende seni alacam dedim ve dudaklarina yapistim cok guzel opuusuyordu benim dudaklarimi isiriyordu onu yatak odasina goturup etegin altindan elimi sokup amini gotunu oksuyordum ve tanga giymisti harikaydi.ustundede sade bir sutyen vardi.onuda cikardim simdi ikimizde ciril ciplaktik.obur odada cocuk yatiyordu ona bakti ve hala yatiyor dedi.tubayi sabaha kadar bir guzel siktim amdan gotten agzindan.bana bu aramizda kalacak dedi bende tamam dedim sabah oldu ben baska odada yatiyormus gibi yaptim ve murat geldi bana sen ise gitmedinmi dedi bende yorgunluktan gitmedim dedim.kahvaltilari yaptik eve gidip yattim ve murat ise gittigi zaman firsat buldukca tubayla sikisiyoruz...

10 yorum:

  1. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  2. İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük dersin alışınca içinden çıkartamak istemezsin partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTRPRDEN KORAY SEKSE AC OLAN MUHTEŞEM HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GİZLİLİK VE GÜVENE ÖNEM VEREN TECRÜBELİ GÜVENİLİR JİGOLO ARAYAN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇUYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN MUHTEŞEM VE Bİ OKADAR GÜZEL HOŞ Bİ SEKSİ BERABER YAŞAYALIM 0543 282 86 18 . ÇOCUK ISTEYEN ÇİFTLERE YARDİMCİ OLUNIR

    YanıtlaSil
  4. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  5. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  6. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  8. Olgun bir hanımla veya olgun Evli bir çiftle tanışmak istiyorum 05427426021

    YanıtlaSil
  9. Olgun bir hanımla saygı ve güven içerisinde tanışmak istiyorum Diyarbakır Mardin Batman Urfa
    05427426021

    YanıtlaSil
  10. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil